mandag 22. november 2010

Ønsker du å bestille kjole?


Jeg får en del spørsmål om det er mulig å bestille kjoler. Og det gjør det selvfølgelig! Andre lurer på om kjolene er ferdig sydde eller om jeg syr på bestilling. Jeg har noen få ferdigsydde kjoler, men syr mer enn gjerne på bestilling. På den måten kan jeg bruke tiden min på noe jeg vet dere vil ha. (Har jo ikke flusst av tid jeg heller...) Og fordelen for dere er at dere får kjoler akkurat slik dere vil ha dem. Jeg syr i str. 2, 3, 4, 6, 8, 10 og 12 år. (Kjolene er litt store i størrelsen, slik at 3 årskjolen ofte passer både til tre- og fire-åringer. Men så må vi selvfølgelig se an jentene.
Jeg syr hovedsakelig i polarfleece (og litt chenille), og det er mange farger å velge melllom:
  • cheriserosa (fin i kombinasjon med offwhite, babyrosa, og turkis)
  • babyrosa (fin i kombinasjon med offwhite og cheriserosa)
  • gammelrosa (fin i kombinasjon med offwhite og grå)
  • "gammellilla" (fin i kombinasjon med offwhite, grå og lys blå)
  • sterk lilla (finest i kombinasjon med offwhite)
  • lys blå (fin i kombinasjon med offwhite, grå melert, gammellilla og cheriserosa)
  • marineblå (fin i kombinasjon med gammelrosa og cheriserosa)
  • grå melert (fin i kombinasjon med de fleste andre farger)
  • koksgrå (passer til alt)
  • sort (passer til alt)
  • offwhite (passer til alt)
  • eplegrønn (fin i kombinasjon med offwhite, sort og babyrosa og cheriserosa)
  • limegrønn (fin i kombinasjon med offwhite og cheriserosa)
  • turkis (fin i kombinasjon med offwhite og cheriserosa)
Jeg syns det i tillegg er fint å personliggjøre kjolene med en passende tekst (humoristisk, motiverende eller koselig).
Og så syr jeg gjerne på en liten diamant i hjertet - sånn at man får inntrykk at det skinner litt:o)
Om dere ønsker, kan dere få prinsessekrone på også. De passer både for store og små. Selv har jeg kjole hvor det står: Jeg er bare... en helt vanlig prinsesse!" (Ofte hørt hvis mannen min kommer sier noe pent til meg:o) Pytt, pytt, jeg er da bare en helt vanlig perinsesse!"
Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt; nina_lokke@yahoo.com .

2 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler du lager.Er med i konkurransen inne hos største pia.Tar sjansen for denne hadde kledd min lille prinsesse.

    Følger deg videre:)

    Nyt kvelden:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du likte kjolen! Kan hende det kommer flere ting på giveaway etterlevert også. Er selv ganske fersk, som du ser, så Størstepiasbekjennelser får nok gleden av å gi bort både pannebånd og halser etterlevert. Skal ikke se bort ifra at det blir noe her etterlevert også! Nyt kvelden du også! :0) Tenkte meg inn på bloggen din nå forresten... :0)

    SvarSlett