fredag 24. september 2010

Oppdatering!


Siden det har begynt å bli stor interesse for kjolene fra Lykke Design, har jeg innsett at det kan være smart å oppdatere bloggen. Har jo ikke vært så flink til det de siste månedene... For å være ærlig, så har jeg ikke så mye tid. Med jobb og familie, må man prioritere, vet dere. Og det blir gjerne til at jeg velger å sy istedenfor å skrive når jeg har ledige stunder. Men samtidig så ser jeg jo den at kjolene blir mer tilgjengelige her ute på nettet.
Jeg elsker å sy kjoler til søte, små prinsesser. Det var jo disse prinsessene som fikk meg til å begynne å sy kjoler. For når mammaene pynter seg med fine hjertekjoler, så bør jo de små prinsessene få hjertekjoler også! Og det kan de få nå. Jeg har valgt å spesialisere meg på kjoler i elastisk materiale (som polarfleece og chenille), for selv syns jeg de er veldig behagelige å ha på. Lette å vaske er de også. Og kanskje best av alt - de trenger ikke å strykes! Dermed er det fritt fram for å bruke kjolene ofte. Fine kjoler fortjener ikke en plass i skapet. De skal brukes! Og kan man være fin samtidig som man er litt pyntet, så er jo det fantastisk, er det ikke?

Jeg syr også gjerne på tekster som gjør kjolene unike og spesielle. Selv liker jeg tekster som muntrer oss opp og gjør oss glade.

Jeg skal gjøre mitt beste de neste dagene for å legge ut bilder av kjoler jeg har laget, og kjoler som er til salgs. Og i tillegg kommer farger og priser. Men nøl ikke med å ta kontakt dersom du finner noe du liker!

1 kommentar:

  1. Så flotte kjoler du lager!!! Så Kjersti hadde fått en fin en til bursdagen sin... også fant jeg denne bloggen din idag da! Så fine puter også! Skjønner ikke helt hvordan du rekker alt jeg... Har selv veldig lysten til å brodere, sy osv... men tiden strekker liksom ikke helt til... er vel kanskje noe i at man ser litt for mye tv gitt, blir nok en ting å ta tak i det! Hihi, også savnes symaskinen min litt her da... den er jo hjemme i Norge den...Ta en titt på Bloggen min om du ikke har sett den alt... :) Hils mann og barn også da! Ha en flott dag!

    SvarSlett