mandag 22. november 2010

Hvem fortjener en julegave fra Lykke Design? - Kom med forslag!


Kjenner du en liten tulle som fortjener en kjole fra Lykke Design? Det kan være mange grunner til det, og det er du som bestemmer hva grunnen er... Kanskje strekker ikke økonomien til, kanskje er hun syk, kanskje har hun mistet noen hun er glad i - hva vet jeg.
Min tanke er at jeg ønsker å muntre henne opp. Og hvem vil vel ikke bli glad for en ny kjole??
Kan du hjelpe meg med med å finne en å glede?? Send meg forslag på mail på nina@lykkeforlag.no. Ikke det at jeg ikke har nok å gjøre, men det hadde vært koselig å gjøre noe for en som kunne trenge det... Det er jo snart jul. Og hva er vel givende enn å gi noe til en som ikke forventer det?
Fargen og designet kan du være med på å bestemme. Du kjenner henne bedre enn meg... Med ønske om en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar