lørdag 20. november 2010

Lykke for liten, lykke for stor

Disse fikk jeg bestillling på for noen dager siden. Nå skl mor og datter få like kjoler, nå tror jeg de blir fiiine:o) Dette er forresten en av mine favorittfarger for tiden. Jeg kaller fargen gammellilla fordi den er litt dus. Det finnes jo en farge som heter gammelrosa - så hvorfor ikke gammellilla? Passer fint til hvit og grå - og lys blå. Snart skal jeg sy en slik en lilla med lys rosa hjerte. Det er det som er så fint - at jentene kan få dem akkurat slik de vil - eller i alle fall som mammaene deres vil:o)
Kjolene fordyres jo noe med lomme og blondekant, men jeg må jo si at kjolene blir enda litt søtere. Og så har man plutselig et sted man kan legge mobilen... Eller noe annet man vil ha med seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar