lørdag 18. februar 2012

YOU'RE A STAR - PUTER

Ja, da har jeg endelig fått vært litt kreativ igjen!
Når mannen er på fjellet og barna i bursdag, så kan jo jeg gjøre ting jeg har lyst til...
Og i dag hadde jeg lyst til å sy.
Burde vel kanskje heller danset rundt med støvkosten,
men hybelkaninene får leke en dag eller to til...
De går jo ingen vei...



Det ble puter med stjerner...
Jeg har jo sydd noen av dem før,
Men disse er det svigerinna som skal få.
Hun fikk dem egentlig til jul
- før de ble laget.




Underveis...


Dette er forresten en dings jeg er veldig fornøyd med.
Den er magnetisk og trekker til seg nåler
(og sakser).
Sa vet jeg hvor jeg har dem...
(Den er forresten kjøpt hos Stoff og Stil...)

Noe av det med beste med putene
- i tillegg til at det er stjerner på dem, mener jeg -
er at de er veldig myke.

Da jeg var på markedet i Engelsviken i sommer,
var det en gutt på åtte som veldig gjerne ville ha en sånn pute.
Moren hans ga etter og kjøpte puta til ham.
Hun håpet på at den kunne ligge i stolen i gangen, der den ville passe så fint.
Men Erik skulle ha den i senga...

God natt!!

(Legg gjerne igjen en liten kommentar om du liker dem... :o)




1 kommentar:

  1. Så mange flotte innlegg fra deg de siste dagene snuppa!!;)
    Gøy å se at blogglysten din er tilbake!
    Ikveld trekker jg kjolen fra deg, så kanskje du får noen innom deg da. Har linket til deg flere steder;)!

    Ha en kos fastelavnssøndag!;)
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett