mandag 13. februar 2012

OM Å SETTE PRIS PÅ SELV DE KALDESTE ØYEBLIKKENE





Jeg må innrømme at vinteren ikke er min favorittårstid.
Ski, skøyter og denslags har heller ikke hørt med til mine favorittsysler opp gjennom årene.
Jeg klassifiseres vel som frysepinne,
og er derfor ikke særlig begeistret når gradestokken kryper under null.
Jeg tar meg likevel i å nyte dagene ute om vinteren.
Har man på seg nok klær, så gjør det jo ikke noe å fryse litt på nesa!
Og gleden blir ikke mindre når man ser hvor gøy barna har det!
Og snowboard, for eksempel, er jo faktisk ganske gøy!!
(Jeg debuterte i nyttårshelgen, og gleder meg faktisk til neste tur. Trenger bare et snowboard først...)



Jeg har funnet ut at jeg liker vinteren best når sola skinner fra skyfri himmel.
(Slik at det minner litt som sommeren...)
Det er som om sola varmer hjertet og sjela og hele resten av festen.

En vinterdag for et par uker siden så det slik ut hos oss i Engelsviken...




På stranda skjuler det seg mange skatter...
Mon tro hva denne skal bli til???



Om noen har noen gode forslag, er jeg takknemlig om dere vil dele dem med meg...

Med ønske om en god natt
- og fortsatt fin vinter... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar