lørdag 3. mars 2012

VAKKER VÅRDAG

Det er ikke mye som slår en vakker vårdag!
Og det nye kameraet er med på enhver tur utendørs for tiden.
Det knipses i vilden sky...


.. og ulike programmer og funksjoner testes ut.
Jeg har innsett at jeg  har et stykke igjen.
Et fotokurs er noe å ønske seg!

Markus finner alltid på noe å gjøre...
Steiner kastes i vannet
- og hensikten er selvfølgelig å se hvilken stein som kommer lengst.






Siden vannet var ekstremt lavt i dag,
fikk vi tilgang til blåskjellene som ligger på "havets bunn".
Dette var stos stas.
De ble knust og kastes ut i vannet igjen i håp om at krabbene trekker innover klare til en tur i bøtta...




Selv har jeg også nok å gjøre.
Jeg MÅ finne noe å ta med hjem - kan jo ikke komme tomhendt fra stranda!;o)
I dag var fangsten drivved og noen runde steiner som skal ligge
i sprekken mellom belegningsstein og grunnmuren til garasjen.



Viktig å legge igjen noen spor også...

Gleder meg allerede til i morgen!!
Håper solen står opp samtidig som oss...!

Fortsatt god helg!!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar