søndag 7. november 2010

NYHET - Pulsvarmere


For noen uker siden kjøpte jeg en fantastisk fleece-jakke fra Tina Tostrups Design. En deilig, myk og til en viss grad varm jakke som er nydelig å ha på. (Så deilig at den kan brukes som morgenkåpe - men finere enn en sådan:o) En liten ulempe var at den er noe kort på armene som i tillegg er vide. Dermed er det fritt frem for kulda å smyge seg opp langs armene. Og det vil vi ikke ha noe av! Så da dro jeg hjem og sydde pulsvarmere - med blonder. Mine har tekst og perler også. Kan vise bilder av de siden. Men utrolig deilige var de. Og nå er de i produksjon i mange fine farger. Eks. på tekst: Make every day special, litt engel, glad i dag, Live Love Laugh m.m. Jeg oppdaget at disse var utrolig deilig å bruke på jobben også, der jeg sitter med hendene på tastaturet det meste av dagen. Ta kontakt om dere ønsker et par!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar